Vad är en hanrej?

januari 2, 2007 at 3:59 e m (Hanrej)

Du har kanske hört ordet men inte tänkt på vad det betyder. ”Bedragen äkta man” brukar det stå i ordböckerna. Det är nedsättande. En hanrej har inte kunnat tillfredsställa eller försvara sin kvinna. Han har tappat ansiktet, en annan man har ersatt honom, hans hustru har (tillfälligt) vänt sig från honom, låtit sig erövras.

Riktigt så är det inte med oss som vill att vår kvinna ska kunna njuta av en annan man.

Det kanske började så, vem blir inte chockad av att få veta (eller till och med fått se) att ens fru knullat en annan man? Det blir säkert alla. Det brukar kosta många tårar och förklaringar. En del män tappar fattningen och slår, andra flyr fältet med svansen mellan benen och tror att de kan rymma från nesan. Men den som älskar sin kvinna kan förstå att också hon kan bli attraherad, kåt om det ordet passar bättre, av någon annan än den kropp och de händer hon vant sig vid. Varför förneka att det tillhör de självklara delarna av livet?Tror någon att bara för att vi lever i parförhållanden så attraheras vi inte av andra? I så fall lurar vi oss själva och chocken vid upptäckten blir bara större.

Jag kände mig också förkrossad första gången. Tårarna tog aldrig slut. Värst var kanske att se hur lycklig hon var över sin upplevelse. Ändå var det nog det som fick mig att tänka efter. När hjärtat lugnat ner sig efter några veckor fick våra nattliga samtal en annan ton, jag började fatta varför hon vägrade be om förlåtelse. Med tiden sjönk den värsta förtvivlan undan, man kan inte gå med en sten i hjärtat och ett huvud fyllt av onda tankar hur länge som helst. Kroppen tar fysiskt slut.

När vi kommit så långt började hon berätta att hon hade fått vara med om sådant hon aldrig vågat förr eller ens hade upptäckt hos sig själv. Bakom ett draperi i en våningssäng, bara några meter från min och det övriga sällskapets middagsbord, blev hon tagen av en 20 år äldre man på ett sätt så att hon kände det som om det var hon som förförde honom.

I detta trånga utrymme klädde han av henne naken utan att vi andra märkte ett dyft. Han var hårdhänt mot hennes bröst och hans händer ”kommenderade” vad hon skulle göra med honom. Hon upptäckte att hon tyckte om det, ”jag önskade att han skulle ta ännu hårdare i mig”, så hade hon aldrig förr känt. Hennes andra stora upptäckt var hur stor kuken blev. Hon hade aldrig kunnat föreställa sig något sådant. Och när han tryckte ned hennes mun över ollonet behövde han inte använda något större våld. Hon sög frivilligt för första gången i sitt liv och fann att hon blev enormt upphetsad. När han äntligen spetsade henne fick hon lägga band på sig för att inte skrika av lycka och hon ”kom” nästan omedelbart.

Än idag efter många män, stora kukar och utlevade fantasier är detta hennes största sexuella upplevelse.

Vem är jag att förneka henne detta? En hanrej? Ja, det kändes så, men inte nu längre. Nu vet jag bättre och vårt samliv, vår gemenskap har bara blivit starkare för varje nytt äventyr.

3 kommentarer

  1. Uffe said,

    Fan tro´t! Men du argumenterar bra.

  2. Pelle Kanin said,

    Härligt för henne, varför har inte alla det så? Vi började på annat sätt (swecouple på http://www.experienceproject.com). Min fru lever livet och jag är väldigt glad för hennes skull och vår. Mycket sex blir det också…🙂

  3. Frisco said,

    Vi började också på ett annat sätt. Jag besvarade en fråga från min flickvän och avslöjade då att min tidigare flickvän hade ”fått ha sex med andra killar om hon ville”. (Och det ville hon). Då tyckte min nya flickvän att det ”skulle vara orättvist” om inte hon också fick det. Jag visste ju redan att jag jag blev otroligt kåt av den sortens upplevelser så jag accepterade efter att vi kommit överens om villkoren för det.
    Jag är själv inte underdånig och vill absolut inte bli förnedrad. Men att vänta på ”henne” när jag vet att hon har ett äventyr med en annan karl är vansinnigt upphetsande. Jag är normalstor både till kropp och kuk. Jag vet med mig att jag är lyhörd och en ganska så driven älskare. Detta konstaterar jag utan behov av att skryta eller hävda mig. Min sambo är en av flera kvinnor som berättat detta. Jag vill med detta nyansera bilden av den man som njuter av att uppleva sin kvinna knullad av en annan man.
    Vårt förhållande har nu varat och varit lyckligt i väldigt många år.
    Frisco

Kommentera

