KMF betyder Knulla Min Fru

januari 2, 2007 at 1:37 e m (Välkommen)

Jag trodde länge jag var ensam om en alldeles speciell sexuell läggning, men jag har efterhand förstått att vi är många med samma önskemål: vi älskar att se våra fruar (sambos, fästmör) bli knullade av någon annan man eller komma hem nyknullade, sprickfärdiga av iver över att få berätta vad de varit med om.

Den här bloggen är till för att ge oss män en plats där vi kan delge varandra erfarenheter; om chocken den första gången; hur den kan förvandlas till en njutning; hur man stöttar sin kvinna; hur man vårdar de gemensamma upplevelserna; hur man hanterar omgivningens misstankar; hur man tillsammans väljer den man som kan attrahera kvinnan; hur man undviker att han blir ”förälskad” i henne och kanske framförallt garderar sig emot ”skrytsamma erövrare” som gärna basunerar ut vem deras senaste byte varit.

Här ska man fritt kunna berätta om allt som rör ämnet, skriva en berättelse om första gången, bästa gången eller värsta minnet. Vem tog initiativet, kvinnan eller mannen eller skedde något utanför er gemensamma kontroll? Hur upptäckte du att du hade denna böjelse?

Den här bloggen är också till för de kvinnor som lever med en man med dessa önskemål. Hur känner de det? Har de någonsin känt sig tvingade eller är det de som lärt honom att njuta av det som hon njuter av? Känner de att de har initiativrätten och själva bestämmer när, hur och var och med vem? Har de alltid känt sig attraherade av den de valt? Har de fullt förtroende för mannen och berättar de alla detaljer för honom. Vad i den gemensamma njutningen skulle de vilja förbättra?

För visst är det så att alla måste vara med på noterna. Om någon känner sig tvingad eller något känns fel då måste man kunna sätta stopp. Njutningen, själva akten och den fantastiska gemenskapen när man möts efteråt kan svetsa samman ett par mer än något annat. Men om man inte är rädda om varandra kan det sluta med förskräckelse.

Därför kan det behövas en plats där vi får vädra våra erfarenheter av något som för många känns skrämmande och fel. Vi som blir lyckliga av att se våra kvinnor njuta av en mans kropp kan lära varandra mycket.

12 kommentarer

  1. Jesper said,

    Intressant ämne. Jag fann sidan av en ren slump, men kanske var det något som ledde mig dit för just i natt drömde jag att min fru kom hem nyknullad. Bilderna var så skarpa och chocken i drömmen så stark att jag faktiskt hade muskelvärk i magen när jag vaknade. Kan det verkligen vara något positivt? Jag tvivlar men följer gärna sidan, kanske lär jag mig något. Att leva med en attraktiv och eftertraktad fru är inte alltid lätt och man är ofta beredd på det ”värsta”. Kanske har det hänt?

  2. Pisse said,

    Det finns ju läderbögar, skinnstrumpor och de som blir kåta på damskor. Scheikes damer piskar väl fortfarande varandra i rumpan tills det går för dem (lever Scheike?) och hundratals medelålderas damer åker charterflyg varje månad till Gambia eller Hurghada för att köpa sig en liten gosse som kan tillfredsställa dem. Så varför skulle det inte finnas män som njuter av se sina fruar knullade av andra? Och tvärtom?

  3. Steffo said,

    Bra blogg, skulle tycka det var trevligt om vi män i sådana här förhållanden kunde hjälpa varandra med att skicka vidare duktiga älskare som vet vad det ”handlar” om…

  4. cum-with-me said,

    Är fler än vad man kan tro, flickvännen har t.o.m startat en blogg om vårat sexliv

  5. Örjan said,

    Trevligt initiativ. Det finns de män som tänder särskilt på att knulla en annan mans fru. Både med honom frånvarande eller närvarande. Jag själv är en sådan, gift, och med några sådana erfarenheter som varit bra och uppskattade. Deltar gärna i ”förmedlingen”

  6. fuck my milf said,

    Jag har haft denna ”böjelse” i många år… min fru vill, men vet inte om hon vågar. Jag vill inte pusha henne till nått, men vi har sagt att det måste vara på hennes vilkor eftersom det e hon som ska knulla/knullas.
    Hon har smekt andra när vi vart ute på krogen, och andra killar har smekt henne men det har inte gått längre än så tyvärr.

    Finns det nån snygging här som skulle vilja ge ett försök?

    Kriterierna är få:
    Gift
    Sjukdomsfri
    Inget ansiktssprut men gärna i fittan och munnen.
    Analt om den inte är jätte stor.

  7. weeking said,

    Jag blir så kåt att jag tappar luften av detta! Om någon vill dela sin fru med en muskulös öm intelligent hänsynsfull man som inte har jättekuk så kontakta mig. Frisk och gift är jag.

  8. Anonym said,

    jag vi så gärna ha min fru gruppknullad och fullsprutad. tänder som att på att min kärlek blir för för på dansgolvet sen smyger jag på henne och får runka kuken när jag ser henne bli rejält knullad.
    och få vara siste man att få slicka och knulla henne nersprutade fitta.
    mange.

  9. H´s man said,

    Jag är gift med en otroligt kåt fru som älskar kuk och som är mer än gärna knullar runt för att kåta upp mig… Under våra år tillsammans har hon haft otaliga älskare. Det är helt otroligt underbart att få slicka och knulla hennes spermafyllda nyknullade fitta när hon kommer hem efter att ha blivit rejält knullad av en annan man.
    Två speciella tillfällen som jag aldrig kommer att glömma är dels den gången jag satt i soffan mittemot henne och hennes älskare och tittade på när hon blev knullad bakifrån och slutligen fullsprutad av sperma. Att direkt som han drog sig ur henne (och sperman sakta rann ur henne ut på vår skinnsoffa) få tränga in i hennes kladdiga fitta och få hela min kuk fullständigt nedkladdad av en annans mans sperma var ljuvligt.
    Det andra minnesvärda tillfället var när hennes favorit-påsättare och jag samtidigt (med mycket glidmedel till hjälp) knullade hennes fitta samtidigt. Att gnida vår kukar mot varandra inne i hennes blöta fitta (och se och höra hur hon njöt) gjorde att vi väldigt snabbt, nästan samtidigt, sprutade våra satser i hennes sköna fitta.
    Det behöver nog inte tilläggas att hon njöt och att detta var något som hon heller inte kan glömma, samt mer än gärna vill vara med om igen… ;-)

  10. Anonym said,

    Kul att hitta den här sidan. Har själv fantasin att nån ligger med min sambo, men bara på hennes vilkor (inte mitt). Nu tycker jag att hon ska få förverkliga det när tillfälle ges.Tanken att det kanske kan ske gör att man blir upprymd. Vi är överens att om ett tillfälle ges så sms:ar hon innan det har blivit av. Det gör ju saken lite mer spännande.

  11. Frisco said,

    Anonym 2
    Jag tänder själv enormt på att min söta sambo är flirtig och ibland har sex med andra. Bara det sker på de villkor vi är överens om. Hon har många gånger kommit hem nyknullad – wow ! – och jag har några gånger legat i rummet bredvid och lyssnat. Hon har aldrig svikit mitt förtroende, och jag har aldrig avslöjat henne med lögn.
    Det började med att jag efter en knull besvarade en fråga från henne. Svaret visade att min tidigare flickvän hade fått knulla med andra om hon ville. Min nya tjej sa då spontant ”det vore väl orättvist om inte jag skulle få samma möjlighet”. Vi kan väl prova om du vill, svarade jag, och så blev det.

  12. singelmammor vill ha kuk said,

    It’s awesome in favor of me to have a web page, which is useful in support of my experience. thanks admin

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

